Регистрация
Добре дошли в нашия уеб каталог!
Филтри

Категории с падащо меню

 

Сравнение на продукти (1)

Долна притискаща ролка за HP LJ1010,1012,1015 (RM1-0660)-comp

Долна притискаща ролка за HP LJ1010,1012,1015 (RM1-0660)-comp

  • Марка:
  • Код: sp lpr-hp1020 14600

freckles.bg е каталог за търговци на едро.

За да закупите този продукт на дребно, натиснете тук

BrandModelOriginal Cartridge
CanonLBP 2900none
CanonLBP 3000none
Hewlett Packard (HP)LaserJet 1010none
Hewlett Packard (HP)LaserJet 1012none
Hewlett Packard (HP)LaserJet 1015none
Hewlett Packard (HP)LaserJet 1018none
Hewlett Packard (HP)LaserJet 1020none
Hewlett Packard (HP)LaserJet 3010none
Hewlett Packard (HP)LaserJet 3015none
Hewlett Packard (HP)LaserJet 3020none
Hewlett Packard (HP)LaserJet 3030none
Hewlett Packard (HP)LaserJet 3050none
Hewlett Packard (HP)LaserJet M1005none

 Продуктите за професионално презареждане са произведени по най-модерни технологии при изключително прецизни производствени условия съгласно европейските изисквания за качество. Фрекълз ЕООД внася продукти от компаниии производители с дългогодишен опит в принтерната и копирната индустрия. Всички продукти за професионално презареждане, предлагани от Фрекълз ЕООД, отговарят на строги технически изисквания по отношение на качество на печат и броя отпечатани страници и са лабораторно тествани. Техническите им характеристики са съобразени с тези на съответния ОЕМ консуматив. Всеки продукт има гаранция от фирмата-производител в рамките на една година от датата на покупка. Според водещите производители на печатащи устройства използването на съвместим консуматив не отменя гаранцията върху печатащото устройство.

http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Document.jsp?objectID=bpl03766
Превод: Използването на презаредена тонер-касета само по себе си не се отразява на гаранцията или какъвто и да е сервизен договор на HP.

Опознайте AF

На фокус




Смазка за изпичащи
платна


Това е малко познат продукт, който ние използваме интензивно при сервиз на принтери.

Смях в офиса

Звъни телефона във фирма за ремонт на компютри:
- Принтерът ми започна да не печата добре
- Най-вероятно е за почистване. Ще ви струва $50, но можете да прочетете ръководството и да си го почистите сам.
Клиентът е потресен от такава откровеност:
- Младежо, вашият началник знае ли, че така му проваляте бизнеса?
- Честно казано това е негова идея. Доста повече изкарваме от принтери, които клиентите са опитвали да поправят сами.

---

Най-сърдечното посрещане на сервизен техник:
- Ох, добре, че дойдохте, да видим хора! Че то тука само... колеги!

---

Коментар от потребител:
- На нашият принтер Canon не му работи малиновия цвят...

Още... (последно от 12.04.2018)

Спаси от вода